Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Heippa kaikille!
Mulla on tablettisytojen alotus lykkääntyny kun sädetys aiheutti kaiken näköstä pikku krämppää.Ensin ripuli ja sit virtsis joka ei heti ekalla kuurilla taittunut.Nyt on semmonen antibiootti päällä joka tappaa niin talossa kuin puutarhassakin.
Minä sain Taxoterea tosiaan 3 vk välein mut Taxol,joka on saman sukuinen syto,annettiin 2 vk välein.Lekuri halus ettei solukko saa hetkenkään hengähdystautoa ja koska mun kunto oli kohtalainen eikä mitään pysyviä sydän- tai munuaisvaivoja ollu ilmaantunut.Se koktaili oli kyl kokonaisuudessaan niin et 1.pv Gaelyx,2.pv Taxol ja Gemzar.2 vk päästä Taxol ja Gemzar ja taas siitä 2 vk päästä koko sarja alusta.
Onko toi Bondronaatti semmosta et sitä käytetään vaan hormoonien kans yhdessä.Jos näin on ni mun kohdalta se menee varmaan ohi kun en saa käyttää mitään hormoonihoitoja,syöpätyyppi on semmonen ettei tykkää.
Onneks tosiaan mennään kevättä kohti.Päivät pitenee,aurinko paistaa ja ikkunat on aina vaan likasemmat.Pitäisköhän niille tehdä jotain ;-)
Mirja
Mirja | 5.3.2007 klo 16:24:04