Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Huomenta ystävät!
Sellaistahan se manssi on, yhtä vuoristorataa päivästä toiseen.
Välillä on tosi luottavainen olo ja välillä ihan kamala.

Mulla on tänään se kamala olo, Se alkoi jo hiipiä mieleen eilen illalla. Mitäs jos minä en kuitenkaan kaikesta positiivisuudesta ja elämänmyönteisyydestä huolimatta selviäkkään.
Yritin ja yritän muistella, mitä positiivista se lääkäri sanoikaan mun ennusteesta mutta en millään muista. Välillä jomottaa mahaa ja mietin, että josko se räiväläinen on vatsaontelossa, eikä sitä ole huomattu. Ottaa henkeen ja mietin, että nytkö se on kehkoissa, ottaa lonkkaan ja ajattelen, että apua, jos levahdan kasaan kesken kävelylenkin.
Peilistä katsoo turvonnut minä, läskit silmillä. Kädet vapisten yritän vetää kulmiin väriä, mutta ei osu millään kynä oikeaan paikkaan. Paskat olkoon, näytän sitten sairaalta jos näytän.
Tiedän, että pienellä paikkakunnalla verikokeitten odotushuoneessa kaikki vahtaa, "voi voi, onpas tuo nyt huonon näköinen, taitaa syöpä viedä mennessään", ei sitäkään jaksaisi.

Kiitos, kun luitte ja "kuuntelitte", ei näitä asioita voi missään muualla sanoa, olette mulle tärkeitä!!

Nyt lähden verikokeisiin ja tulen luoksenne takaisin päivän aikana

Halauksin Julia
julia | 20.3.2007 klo 09:22:15