Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Huomenta kaikille kanssasiskoille,
tuntui hyvältä lukea kuinka samanmoisia tunteita on muillakin.Kuinka toisina päivinä on aivan voimaton ja toisina on helpompi käynnistyä, eikä masennuskaan ole outo juttu.
Ja että ikkunanpesu voi tosiaan viedä kaks päivää vaikka ei asukaan kartanossa.Mulla siivous vie kans useamman päivän,ja sitten vielä mahdollisesti kahden päivän lepo päälle, kun on kertakaikkiaan sippi.

Mulla tätä on nyt kestänyt 8 vuotta, kaikki alkoi sormenpäänkokoisesta kyhmystä rinnassa,joka ilmestyi yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta.Ja mulla oli kirje puhtaasta mammografiakuvauksesta, josta tuskin oli muste ehtinyt kuivua.En voinut ymmärtää, lääkärikin sanoi että on hän nähnyt syövän kehittyvän nopeastikin, mutta ei sentään kuukaudessa tän kokoiseksi, täytyy olla jotain muuta. Ei Ollut .Ensin hoitona vain leikattiin rinta pois 2 erässä.Vuodenkuluttua muutoksia,silloin sädehoitoa.
Väliin se oli ihan hiljaa ja sitten taas aktivoitu. 2 vuotta sitten metastaasi maksassa, sytohoitoa ja Herceptiiniä vuosi.Saatiin taas se rauhoittumaan.Herceptiini jatkunut 3 viikon välein.

Nyt on kuitenkin taas pieniä muutoksia, ei ole tullut kuitenkaan uusia.Tulevaisuus on kai tätä vuoristorataa.
Nyt on taas epävarma tilanne ja olo.Pitäisi löytää motivaatio ja punainen lanka joka päivään silti.Ja jaksaa odottaa, että tapaan lääkärin ja kuulen, mitä nyt? Muuttuuko hoito?

Olen iloinen että eilen osuin tälle keskustelufoorumille,sain paljon kevennystä olooni lukemalla teidän kaikkien viestejä.

Jaksamista kaikille
Manssi
Manssi | 20.3.2007 klo 09:01:43