Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Moi!
Minulla kävi myös tänään ystävä kylässä. Olemme olleet enemmän tai vähemmän tekemisissä jo lukioajoilta. Päivä meni tosi nopeasti.
Minulle "terveitten" ystävien kanssa seurustellussa on tärkeää, että puhumme aivan jokapäiväisitä asioista, lapsista ja harrastuksista. Tänään emme tainneet montaa sanaa syövästäni puhua. Ja se ratkaisu oli minun. Ystäväni oli valmis puhumaan ja kuuntelemaan, mutta kun elämässä on muitakin asioita mistä puhua. Ja tämä muista asioista puhuminen palauttaa minut hetkeksi pois sairastuneitten listalta. Hyvä ystävä on myös turvallinen. Saan itkeä pirauttaa kesken kaiken, kun siltä tuntuu. Saan myös nauraa remauttaa, eikä toinen ajattele, että huh huh, sekoaako tuo, kun nauraa, vaikka on sairas.
Santeri, tuo elokuvissa käynti yhdessä puolison kanssa on hyvä juttu. Poppareita, hämyinen sali ja rakas vierellä, jonka olkapäätä vasten voi vaikka nojailla, kuin nuoruudessa:)
Tuollaisita hetkistähän työelämän kiireitten keskellä vain uneksi. Tässä vaiheessa meidän kannattaa toteuttaa kaikki toteutettavissa olevat unelmat. Ja kehitetään niitä lisää, kun vanhat on toteutettu
Tällaista tällä erää.
Julia
julia | 19.3.2007 klo 15:07:06