Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Huomenia kaikille pilvisestä Etelä-Suomesta!

Ymmärrän hyvin, että sinulla Maikkusolva on välillä sellainen tunne, että kellään ei asiat ole niin kurjasti kuin itsellä. Onhan sinulle annettu tosi möhkälemäinen taakka. Onneksi täällä verkossa huomaa, miten vaikeidenkin sairaskertomusten kanssa voi kokea vielä ilon hetkiä ja saada voimia toipumisen edetessä.

Itse olen joskus odottamisen turhauttamana käyttänyt hyväkseni "säälipisteitä". Selitettyäni miten uupunut olen siihen, että siirryn vaan klinikalta toiselle, hoitajat ovat kyllä tosi myötätuntoisesti nähneet paljon vaivaa löytääkseen minulle hyviä aikoja tutkimuksiin ja hoitoihin. Joskus voi hyvin antaa itselleen luvan olla heikko ja surkea. Kyllä ne paremmat päivätkin löytyvät.

Hienoa kuitenkin, että leikkauksesi jälkeen voit jo ulkoilla koirien kanssa ja uskon, että kevään edetessä aurinko antaa meille kaikille voimia ja luottamusta.

Sinulle Manssi paljon voimia ja kärsivällisyyttä odottamiseen, lämpimiä ajatuksia ja toivon rippusia.

Santeri
santeri | 20.3.2007 klo 09:19:59