Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Hei kaikille!
Kijoitelen ensimmäistä kertaa.Olen kohta 42-vuotias. Minulta leikattu rintasyöpä, osapoisto -05.Sain silloin sytot ym. muut hoidot, kerkesin myös käymään Herceptin hoidossa melkein vuoden verran,joka tapauksessa syöpä levisi luustoon.Sain hoidoksi Doketakselia ja Gemsitabiinia vuorotellen ja lisäksi Zometaa.
Nyt lääkityksenä Bonefos luustolle ja Femar hormoonihoito. Zoladex ampulli joka kuukausi, joka pitäisi ehkäistä munasarjojen toimintaa,ei toivottua tulosta. Maaliskuussa poistetaan munasarjat joka lopettaa ainakin toiminnan.Maaliskuussa on myös TT-kuvaus ja saa tietää missä mennään.On tämä taas yhtä odottelemista, välillä tuntuu että ei jaksaisi mutta onneksi on perhe joka pitää elämässä kiinni.Lisää paineita tuottaa kun sairalomani loppuu maaliskuun lopussa ja olen työtön, eikä vamaankaan kukaan työnantaja ota minua töihin. Mutta jaksettava on vaan ja otettava kaikista jokapäiväisistäkin asioista ilo irti.Ainakin sen on tämä sairaus "opettanut", ettei viitsi ihan pikkuasioista ottaa paineita.Jos joku haluaa, minulle voi kirjoitella yksityisestikin, tässä ei oikein saa kirjoitettua kaikkea, pääasiat vaan.Hyvää kevättä kaikille. Koittakaahan pärjäillä.
Maikkusolva | 26.2.2007 klo 09:32:15