Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Moikka elmeri!
Olen koittanu tässä saada lähetettyä sulle henk.koht. viestiä mut en tiedä miks ei onnistu.
Joka tapauksessa.Mulla sama tilanne;rinta poistettu -01,uusinu -05,hoidettu Taxoterellä ja Gemzarilla.Hoito puri hyvin ja piti päästä kevennetylle tablettihoidolle mut sitä lystiä ei kauaa kestäny kun aktiivikasvu alko uudestaan -06.Sitten hoidoks Taxol,Gaelyx ja Gemzar.Taas hoito tepsi.Joulun ajaksi pyysin lomaa kun hoidot olis ollu just ennen joulua ja se mulle "myönnettiinkin".Vaan heti sit tammikuussa -07 löytykin taas uutta kasvua luustosta(edellinen oli maksassa).Niitä sädetettiin ja nyt menen ens torstaina lekurille ni päätetään jatko.Aluks on suunniteltu et olis vahva tablettisyto mut katsotaan nyt.
Joskus tuntuu et onko tässä mitään järkeä,käyt hoidoissa,kestät ne jollakin konseptilla ja ne puree.Mut heti kun ajatellaan kevennystä ni johan tauti putkahtaa.Mulla ei ole ollu 2 kuukautta edellisestä hoidosta ja kaikki on näyttäny hyvältä,mut kun kevennetään ni johan tauti riemastuu.
Välillä vaan ottaa niin pattiin mut ei kun eteen päin.
Aurinkoista kevätpäivää sulle!!
Mirja
Mirja | 24.2.2007 klo 13:47:12