Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinneen rintäsyövän hoito?
Jännitystä, odotusta!!!Odotan tässä lähtöä ensimmäisiin tutkimuksiin hoitojen jälkeen eli tänään otetaan TT-kuvat 3kk Tamofenin ja vähän yli 2kk Bonefosin sekä sädehoitojen jälkeen. Odotus jatkuu tietty vielä vkon, kun lääkäri on vasta ensi perjantaina.
Olen ollut koko aikuisikäni samassa työpaikassa, joten minulla ei ole kokemusta pätkätöistä, mutta nyt olenkin tainnut saada pätkäelämän. Olen tavannut kovin harvakseltaan lääkäriä, mutta puhelinkeskustelusta ymmärsin, että koko loppuikäni minulla on edessä 3kk:n välein kuvaukset.
No, ensi pe:na tiedän enemmän. Sitä odottaa pelonsekaisin tuntein tietoja tulevaisuudennäkymistään, mutta eihän lääkärit mitään ennustaeukkoja ole. Minulla tiedot, hoitosuunnitelmat jne ovat joka kerran muuttuneet.
On tässä tekemistä, että ajatukset pysyisi jotakuinkin kasassa; pää on ihan tokkurassa ja sekaisin lääkkeistä, sisälläolosta, huolista, syövästä jne.
Voimia kaikille teille odottajille; yritetään tarttua hetkeen ja elämään, vaikka kyllä ottaa välillä koville.
Terv. Santeri
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?Maikkusolva
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?santeri
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?kevätmieli
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?tautinen
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?sarimarjatta
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?sarimarjatta