Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Täällä kans netissä!
Meillä myös talo tyhjeni. Minä olen puuhastellut perus arkirutiineja, laittanut pyykkiä koneeseen ja siivoillut pintapuolisesti. Minä, joka olen aina inhonnut kotitöitä, nautin niistä nyt suunnattomasti. Pyyhin yhtäkyytiä pöytiä ja pidän huolen, ettei ole ainuttakaan likaista astiaa pöydällä. Näistä arkirutiineista on tullut minulle tärkeitä. Ne pitävät minut liikkeessä ja saavat oloni tuntumaan tarpeelliselta. Ehkä se, että olen ollut ennen niin monessa mukana ja päivät ovat täyttyneet töistä, tallitöistä ja ratsastamisista +valmennuksista sekä toki viimeiset kaksi vuotta näiden ohella kouluun liittyvistä näyttötöiden valmistamisista. Siinä rinnalla lasten kanssa puuhastelusta..Mitenkähän mulla on riittänyt tunnit vuorokaudessa. Nyt yhtäkkiä on vaan aikaa ja hiljaisuutta loputtomasti. Kohokohtina viikossa lähdöt hoitoihin tai tutkimuksiin..
Onneksi on tämä netti ja te rakkaat ystävät!!
Santerin ajatukset ovat kuin omiani, juuri ystävien viesteistä ja jutuista ymmärtää, että killuu ihan omassa maailmassaan, kaukana terveitten normaalielämästä. Ne pelot peijakkaat kun eivät vaan häivy mielestä suit sait. Sitä miettii juuri että kerrottiinko mulle kaikki, tajusinko oikein, jos syöpä kuitenkin muhii jossain, eihän sitä kukaan tiedä. Mutta pinnistellään santeri nuo ajatukset ainakin aina hetkeksi pois. Ja silloin kun tehdään jotain ihanaa itselle tärkeää, olemme vapaat syövästä ainakin hetken.
Halauksin Julia
julia | 19.3.2007 klo 09:35:39