Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

No niin, huomenta vaan kaikille, tänään onkin tulossa taas kaunis päivä kun vertaa eiliseen. Nyt on munasarjat poistettu kaikki meni hyvin, aika helpottunut tunne kun se leikkaus on ohi.Kyllä alkoi taas vähän masennusta pukkaamaan, kun sairaalassa samassa huoneessa olijat kertoivat tietysti mitä kenellekkin tehdään ja kun minä kerroin miksi minä olen siellä niin kyllä oli monella sääliä äänessä ja ilmeissä, mutta oli vaan kestettävä ja nieltävä itku joka oli jo tulossa, niin paha mieli minulle tuli. Ystävät ovat kyllä olleet todella kivoja, pystyy puhumaan ihan arkipäiväisistä asioista. Minulla on myös ulkoilukavereina rakkaat koirani jotka nekin vaistoavat milloin mammalla on vähän huonompi päivä, ja kun on hyvä päivä niin silloin mennään oikein reippaalla mielellä koko porukka.Toisina päivinä kävellään reippaasti ja välillä hitaammin. Mieheni kanssa olemme myös alkaneet käymään elokuvissa aika paljon, ja kiertelemme kirppareita aika ahkerasti, lähinnä viikonloppuisin, se on aika rentouttavaa vaikkei aina löydäkkään mitään, välillä tekee oikeita löytöjä.Tällä viikolla on kuvaus ja ensi viikolla kuulee missä mennään, aina tätä odotusta. Täältä nyt tämmöisiä aatoksia tällä kertaa, hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Maikkusolva | 20.3.2007 klo 08:32:47