Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Huomenta vain kaikille ja kiitos halauksesta, tässä ja nyt :) Kunnon rutistus tuntuu aina mukavalta, useammin niitä tuntuu muuten naisystäviltä saavan kuin miehiltä =o

On nuo työkuviokiemurat kyllä sellaisia setvittäviä. Edellisessä työpaikassa oli yksi nelikymppinen mies, jolta katkesi lomamatkalle lähtiessä verisuoni päästä ja aivoverenvuoto vei kyvyn entiseen työhön. Pitkään hän oli sairaslomalla (muistaakseni pari vuotta) ja sitten palasi työkokeilun kautta töihin. Tosin työnkuva muuttui paljon yksinkertaisemmaksi ja vaativuustasoltaan alemmaksi, kuten tietty myös palkka. Hänellä oli sopeutumisvaikeuksia, kun itse olisi tietty tarvinut a) rahaa enemmän kuin ennen pitkän sairastelun takia b) entisen sosiaalisen asemansa työyhteisössä.

Minä pelkään vähän samaa, ettei minua pidetä enää yhtä pätevänä töissäni, kuin ennen. Jää nähtäväksi millainen dementikko näiden hoitojen takia töihin palaa..

Täällä on kaunis aurinkoinen ilma taas. Pitäisi lähteä yhden ystäväni kanssa tallomaan koirille jäljet metsään ja illalla vielä tottelevaisuuskentälle, huomenna olisikin oikein viranomaistason harjoitus Tampereella päivällä. Toivottavasti olen pirteä, en viitsi nuutuneena lähteä sinne, ettei poliisi luule, että olen aina yhtä vätys =o

Mimi kirjoittelit, että sädetysalue on ylös solisalueelle asti. Oliko sinun kasvaimesi rinnan yläosassa? Omani sijaitsi ns. ylämediaalisesti ja oletan, että sädetys yltää myös noihin solisalueen imusolmukkeisiin. Toivottavasti siitä ei seuraa nielemisvaikeuksia tms. Kainalo minullakin jätetään sädettämättä, kun ei sieltä löytynyt syöpäsoluja. Yhteensä saan 30 kertaa säteitä, joista 5 boosterina arpeen.

Minua kiusaa edelleen ajatuksena nuo vartijasolmukeasiat. Jos imusomukkeita on kerran rinnan molemmin puolin jä päälläkin, niin mistä sen muka tietää minne ne imunesteet missäkin asennossa valuvat.. Onko kaikki lähimmät imusolmukkeet todella poistettu ja tutkittu.. Vaikka onkologi sanoikin, että 99% syöpäsolut lähtevät ensimmäisenä matkaamaan kohti kainaloa, niin entäs se 1 sadasta, voiko se mennä vaikka rintojen välisiin imusolmukkeisiin ja muhia siellä kaikessa rauhassa? Toki sädehoito tuhoaa varmaankin sellaiset, mutta silti.... Aina on olemassa joku porsaanreikä tai portti, mistä ne pirulaiset ovat voineet livahtaa karkuun..

Vaan nyt aamulenkille ja se alakerran siivous odottaa. Pienenihmisen pieni pää hajoaa, kun miettii liian suuria asioita! Mukavaa päivänalkua itse kullekin :)
kevätmieli | 9.5.2007 klo 09:42:00