Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Hei taas!

Kävin työpaikalla ja tulipa hyvä mieli. Ensinnäkin jaksoin kävellä sinne 4km ja toisen mokoman takaisin, sitten marssin esimieheni luo ja kysyin, löytyisikö minulle töitä: pää on huono, selkä heikko ja vasen käsi käyttökelvoton, mutta jalat toimii. Ei sellaisia kuulemma talossa ole, mutta oikeasti lupasi tehdä minulle ihan sellaisen työpaketin kuin Valtiokonttori vaatii työkokeilun puitteissa.

Minulla on oikein kaunis arpi, mutta rinnan alue turpoo kaikesta tekemisestä niin, että arpi jää ihan piiloon ja on syvällä näkymättömissä. Lääkäri arveli, ettei kainalo ikinä toivu siitä tyhjennyksestä kokonaan, kun kerran vielä noin pahasti oireilee. Sen puolesta kyllä on varmaan ihan hyvä, jos kainaloa ei tyhjennetä turhaan. Mutta ymmärrän toki huolen tuon leviämisen suhteen. Kysyisinkin Härkä, uskallanko mennä kenelle tahansa lymfaterapiaan, jos sitä kokeilen, vai olisiko viisasta etsiä joku rintasyöpäpotilaisiin erikoistunut?

MeriTuulia lohduttaisin, ettei se nopeus varmastikaan kerro mitään tilanteen vakavuudesta. Minulla laitettiin paperit kiireellisinä, mutta hoitojen aloitus venyi, kun aina odotettiin jotain tulosta ja sitten taas muutettiin suunnitelmia. Toisaalta joskus olen päässyt peruutusajalla lääkärille tosi vaivattomasti. Toivotaan sinulle hyviä tuloksia.

Terkut Santeri
santeri | 9.5.2007 klo 16:37:18