Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Heippa,
yritänpä nyt uudestaan, joitakin tunteja sitten pistin pitkän viestin joka tosiaan katosi jonnekin, kyllä otti päähän. Nyt kiteytän samat asiat – jos suinkin muistan – lyhyempään muotoon, tässä on aika perjantaihärdelli muksuilla meneillään….vaikka sen perusteella meillä on joka päivä perjantaiJ

Ensinnäkin toivottelin Tautiselle tosi paljon jaksamista CEFin jälkeen ja sanoin samaa kuin joku muukin että ota vaan ajoissa ne pahoinvointipillerit ettei pääsis yrjö edes kynnykselle! Toivotatvasti pääsisit suht vähällä ja ihana kuulla että hoitosi alkavat olla kalkkiviivoilla!J

Oli mulla jotain koiramaisiakin viestejä;) Julia, miten meni tottistreenit, eilenkös ne oli? Treenaatteko tokoihin vai kotitarpeiksi? Ja näyttely taisi olla nyt viikonloppuna jos oikein muistan – lycka till!J Paljon kirjoitin edellisessä viestissäni miten näin jo silmissäni mamman mussukoiden hipsivän samaan sänkyyn, tuli ihan hymy suupieliin, kuullosti tutuilta (vaikka nykyään ei koirat kyllä sänkyyn pääse/tule, joskus aikaisemmin saattoivat hipsiä kun asuin yksin ja exä oli vienyt sängyt mukanaan ja nukuin lattialla patjalla, oli hiukan hämärtyvä raja se lattian ja sängyn välinen raja…. ;))

Kevätmieli, onko sulla ollut hälyryhmän treenejä kun puhuit poliiseista mukana treeneissä? Onko ollut paljon etsintöjä tänä vuonna? Mulla olis mahdollisuus mennä hakutreeneihin huomenna mutta en tiedä jaksanko. Henkisesti tekisi tosi hyvää mutta kun tiedän että joutuisin vetämään ne treenit ja pohtimaan kunkin treeniongelmia enkä nyt kyllä ole siinä kunnossa että ajatus juoksisi yhtään. Ja jo se oman koiran perässä juokseminen alkaa tässä kunnossa muistuttaa varttimaratoniaL

Mitähän muuta kirjoitin aiemmin……. jaa niin, joku muukin oli saanut lapsen hoitopaikasta maitopurkkiin istutetun taimen, sain itse samanlaisen, kuulemma auringonkukka siitä on kehkeytymässä J Aamupala oli äideille katettuna. Pikkusiskon halusi poika mukaan, kysyin millä kokoonpanolla mennään kun luulin hänen haluavan äidin kanssa kaksisteen mennä mutta olikin tärkeä juttu että sisko mukana. Näytti sängyn jossa nukkuu päiväuniaan ja esitteli siskolle leluja. Kertoi myös muille lapsille että nämä varoisivat siskoaan ettei tule törmäyksiä tai muuta vastaavaa, tosi hellyyttävää!

Nyt täällä on aika kitinä päällä, tullut känkkäränkkä kylään, huomasin juuri että poskihampaita pukkasi ne viimeisetkin yläleukaan, ilmankos kuolaa valuu kuin Pavlovin koiralla. Josta tulikin mieleeni, en muista olenko jo kirjoittanut mutta kun heitän peruukin päähäni niin tyttö alkaa vilkuttaa minulle, ymmärtää että äiti on lähdössä jonnekin;) En muutenkaan tiedä mitä pohtii kun välillä on tukka päässä ja välillä on ihan erinäköinen kaljuna. Onneksi ääni ja äidin tuoksu on ennallaanJ

Tsemppejä ja voimahaleja kaikille, roikun varmasti vielä langoilla, saa isäkin tutustua ilta-aikaan lapsiinsa… jahas, vessasta kuuluukin: kakka tuli pyyhkimään…. ;)
Päivä kerrallaan | 11.5.2007 klo 19:00:40