Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Etenkin Julialle valtavasti netti-haleja ja voimia.

Olin tänään päiväkodilla äitienpäivä kahvilla ja saatiin syödä lasten leipomia sämpylöitä, nami nami. Kotiin sain tuliaisiksi basilika-persilja ruukun, jonka 3v. tyttö on itse siemenistä kylvänyt. Voi miten liikuttavaa. Purkki on vanha froora purkki, joka päällystetty väripaperilla. Voi miten ihana.

Minulla on nyt sellainen tunne, että vietän tänään viimeistä "vapaapäivää", kun sytoputki alkaa sitten maanantaina. Se on sitten niin ku menoa, kun ei oikeen tiedä vielä sitä oman kropan sietokykyä ja kuinka sitten puree nämä ns. apulääkkeet, joilla soidetaan syton aiheuttamia oireita. Minä olen muuten löytänyt tälläisen sivuston (tässä teillekin, jos joku ei vielä ole keksinyt) http://www.terveyskirjasto.fi vasemmassa laidassa on linkki lääkeopas, sieltä löytyy aakkosissa kaikki markkinoilla olevat lääkkeet ja niiden sisällön selvitykset, käyttötarkoitus, mahdolliset sivuvaikutuksineen yms. Ja kyllä tolta sivustolta löytyy paljon muutakin. Tuli tämä mieleen, kun näistä lääkkeistä on jonkin verran kirjoiteltu, että mitä kukakin saa.

Terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 11.5.2007 klo 10:17:33