Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeinen rivi putosi edellisestä viestistä pois..

Sateista huomenta! Vai paistaa siellä etelässä aurinko. Täällä Keski-Suomessa on niin harmaata kuin voi olla. Lisäksi täällä sataa ihan reippaasti. Jospa se iltapäivää kohti sieltä etelästä tulisi vähän aurinkoa. Jännästi vaikuttaa mielialaan tuo säätila ja etenkin aurinko.

Taisi olla kello jo lähempänä kahta, kun nukahdin. Tosin luinkin aika pitkään, tuonne reilusti yli puolen yön. Eka CEF-hoito uhkaavasti lähestyy ensi viikolla. Mutta onhan tässä äitienpäivät välissä, jospa siitä saisi vähän voimaa ja iloa tulevaan.

Itse olin viime yön unissani taas työpaikallani ja kovasti eksyksissä niin kuin yleensä unissani olen. Meikäläinen on jo 25 vuotta palvellut samaa työnantajaa, joten se on jo kuin toinen koti ja työkaveritkin lähes yhtä läheisiä kuin oma perhe. Meillä on aika pieni työyksikkö ja melkein kaikki työntekijät ovat olleet siellä kauan. Itse tosin olen oman yksikköni pitkäaikaisin työntekijä. Olen kokenut tämän sairauteni aikana tosi lämmintä ja empaattista suhtautumista työpaikkani taholta. Pomoni sisko sai rintasyöpädiagnoosin samana päivänä kuin minä ja syöpäkin oli hyvin samantyyppinen. Joten tällaistakin yhtäläisyyttä löytyy ja sen myötä ehkä vielä enemmän ymmärrystä ja tietoa mistä on kyse, kun vakavasti sairastuu.

Iloa tähän päivään kaikille ja palaillaan:))
Kehäkukka | 10.5.2007 klo 09:43:49