Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Muista tautinen, ette pihtaile liikaa sen kytrillin kanssa. Toki olet varmaan saanut sen tipassa tänään, ja sehän vaikuttaa vuorokauden mutta huomeaamulla otat sen heti. Juuri eilen sytopolin hoitaja sanoi uudelle syöpäpotilaalle, että pahoinvointilääke pitää ottaa ennen, kuin huono olo alkaa. jos jo oksentaa, ne eivät enää ehdi auttaa. Eli, kun vähänkin tuntuu outoa oloa, kytrilliä naakkuun. CEF on sellainen syto, että en ainakaan uskaltaisi odottaa sitä yökkyyttämistä!! Anteeksi paasaaminen, saan vaan heti jo pelkästä kirjainyhdistelmästä sen karmean olon päälleni!!

Mietin kanssa, että pitäiskö oikeasti makoilla tämä syton jälkeinen/jälkeiset päivät, vaikkei vielä kovasti makuutakkaan. Jos sitä 5.päivän romahdusta ei tulisi.
Nytkin olen kyllä ottanut tosi rennosti. Lakanapyykit vein kanssa ulos kuivumaan mutta mitään ekojen sytojen jälkeistä siivousmaniaa ei ole tullut. Tuossa melkein nukahdin lepotuoliin kun istahdin siihen kuuntelemaan radiota ja euroviisuohjelmaa.

Kohta lähden perheeni kanssa naapurikaupunkiin ostamaan lapsille verkkareita ja itselleni sementtiä=)Sain ihania ideoita Kirjasta Mosaiikkitöitä kotiin ja puutarhaan ja aion tehdä muutamia laattoja ja kanaverkko-kipsisysteemillä(sekä laatoilla) runsaudensarvia.
Eilen sytossa mulla oli luonnoslehtiö mukana ja tein suunnitelmia mosaiikkipöydästä. Pidän shamaanimerkeistä ja niitä löytyy töistäni aika lailla..Kuulin vasta äskettäin, että isotutani on eläessään ollut pohjanmaalla kuuluisa verenseisauttaja, joten oisko sieltä peruja kiinnostus luonnon ja em merkkien maailmaan. Ikävä kyllä tietoja hänestä on kovin vaikea saada. Sukuni on kovin uskonnollinen ja tällaista noita-asiaa ei pidetä sovinnaisena kertoa eteenpäin..Muinoin isäni setä opetti minulle vesisuonten etsimistä risulla ja kultasormuksella. Hän sanoi, että kaikki ihmiset eivät onnistu siinä asiassa ja kun minun varpuni taipui ja sormus pyöri, hän silitti päätäni ja sanoi, että sinussa virtaa suvun veri. Silloin en ymmärtänyt oikeen mitä hän tarkoitti(olin 7 tai 8-v)mutta olin hurjan ylpeä ja onnellinen tällaisesta kunnianosoituksesta.
Nyt kun opiskelin artesaaniksi, halusin töissäni näkyvän primitiivisyyden ja nämä merkit olivat huikaisevia ja sitten vasta kuulin, että suvussamme on tällaisia juttua..
No joo, en ole mikään noita, vaikka enneunia näenkin. Aina on mukanani kulkenut myös usko korkeimpaan ja iltarukouksia en ole koskaan unohtanut, en itseltä enkä lapsiltani=)

Mitenkähän tämmöistä aloin kirjoittamaan..

Halauksia kaikille

Julia
julia | 11.5.2007 klo 14:33:59