Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Huomenta!

Lukemisesta ja kirjoittamisesta ei meinaa tulla mitään, kun tyttö roikkuu jaloissa. Nämä aamut on vähän tällaisia..

Täällä paistaa aurinko, pilviharsokin alkaa hälvetä. Vai lunta jossakin, huh huh.

Eka sädekäynti on vähän pidempi. Ensin on lääkärin vastaanotto ja sen jälkeen ottavat siellä TT-kuvan. Samalla tatuoivat ne pisteet ja asettelevat hoitoasentoon. Eli kannattaa varata aikaa. Mulla todella mukava läkäri Paula jotakin, en nyt lainkaan muista sukunimeä. Mutta kyseli ja tutki perusteellisesti. Kuka sinulla muuten oli onkologina aiemmin? Tsemppiä sinulle! Nyt mulla menee jo rutiinilla. Olen sädehoitokoneella 2 ja siellä aina samat hoitajat. Ovat kyllä hieman (tai paljonkin) tympeitä, kukaan ei ole kysynyt mitä kuuluu eikä mitään muutakaan. Vaatteet vaan pois ja lavitsalle-meininki. Toivottavasti sulla vähän empaattisemmat. 1 niistä on muuten mieshoitaja. Muuten, olen itsekin alan ihmisenä alkanut miettiä omaakin suhtautumistani..

Nyt ei tule enää kirjoituksesta mitään, palaillaan..

mimi
mimi | 11.5.2007 klo 09:58:33