Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Huomenia, Etelä-Suomi ilmoittautuu!

Kahvi on juotu ja lehti luettu. Päivä on yhtä harmaa kuin mielikin.

Olin melko iloinen lääkärireissun jälkeen, tuntui että asiat etenee. Eilen selvittelin sitä työkokeiluasiaa eikä mikään tunnu enää yksinkertaiselta. Minun pitäisi tietää, missä kunnossa olen elokuussa ja missä sitten tammikuussa työkokeilun jälkeen. Ja kaiken lisäksi työnantajan pitäisi pystyä järjestämään kaikki asiat tilanteen mukaan ihan tuosta vaan. No, tänään iltapäivän ohjelmassa on työpaikalle kävely.

Osaakohan sitä vielä palata "ihmisten joukkoon", minulla on vapun jälkeen ollut sellainen tunne, että olen pudonnut kilometrien päähän ystävistäni. "Älä sure, asioilla on tapana järjestyä"-jutut tuntuvat jotenkin ihan ufo-kommenteilta.

Minähän sain sen uimaproteesin ja olen 2 kertaa sitä käyttänyt. Itse proteesi on ok, mutta uituani 100m rintaa ja 100m selkää tuossa pari vkoa sitten, rinnan alue turposi tosi pahasti ja sen jälkeen vähän kaikesta tekemisestä. Nyt lääkäri sanoi, että rintauinti on viisainta unohtaa. Vesijuoksu on sallittu vaihtoehto. Varmaan se kohottaa kuntoa hyvin ja siitäkin oppii nauttimaan, mutta jotenkin siitäkin on sellainen olo, että viekää nyt vielä jotain muutakin!!

Minulla kesti iho hyvin 15x säteitä, sitten vasta ärtyi, 25x annettiin yhteensä, selkänikamiin tosin vain 7x. Kyllä sädehoito on varmasti paljon helpompaa kuin sytot, mutta kyllä sekin satsi uuvuttaa, niin että antakaa vaan kaikki säteissä käyvät itsellenne lupa levätä. Minulla meni matkojen kanssa yleensä 3h reissuun, mutta joskus sai jonotella vähän kauemmin. Pääsin siinä helpolla, että taksi haki ovelta ja palautti ovelle sen selkäni takia. Minulla oli aina sama taksi ja tosi mukava sellainen, juteltiin ja naurettiin kaikki matkat.

Taidan ryhtyä tässä vähän kuvankäsittelyharjoituksiin ja jos siivoisi tietokonetta:) Yö laulaa tuossa korvanjuuressa, joten ehkä tässä piristytään.

Voimia, hyvää mieltä ja vahvaa nahkaa kaikille:)
Santeri
santeri | 9.5.2007 klo 08:50:15