Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Iltaheipat täältä vielä!

vaikka silmät jo lupsahtelee kiinni. Meillä on koirat pesty ja näyttelykamat valmiina. huomenna olis lähtö kaheksan maissa.Onneksi näyttelyt ovat tunnin ajomatkan päässä, joten ei tarvi aikaisemmin lähteä. Viikon päästä tulemme Aptus-show:n Helsinkiin ja kehät alkaa 9, joten täältä perähikiältä lähdetään kolmelta yöllä...hullun hommaa kertakaikkiaan, onneksi ei ole sytoviikko..Mutta mies ajaa ja minä nukun..kunhan hän vaan pysyy hereillä..se pelko mulla ainakin aina on ja siksi ei tahdo tohtia nukkua.

Tokoa on aloiteltu ihan kotitarpeiksi. Nuo ovat niin isoja koiria, että arkitoko on tarpeen. Luoksetuloharjoitukset olivat huippuvauhdikkaita, pelkäsin että neiti laukkaa miljoonaa mun yli tai läpi, mutta jarrutti täpöistä istumaan mun eteen..olin vähän ylpeä=)=)

Jaksamista sinne tautiselle yrjön taltuttamiseen ja kaikille muillekkin hyvää oloa toivoopi tooosiväsy JUlia
Yritän kanssa irrottautua viikonlopuksi tästä netistä. Palataan maanantaina asiaan!!
julia | 11.5.2007 klo 20:35:08