Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

kiitos "kampausvinkistä"
Käyn heti kanssa huomenna katsomassa, jos sytokaupungissa olisi niitä myynnissä, luulisi ainakin. Meillä on kahdet häät kesällä ja olen miettinyt että..en sitä miten tukkani laittaisin=) vaan sitä, mitä päähäni laittaisin. En millään haluaisi laittaa peruukia, se on niin kuuma ja ahdistava. Täytynee keksiä joku huivi/turbaani viritelmä ja esitellä itsensä arabi-serkuksi...
Jaksamista pitkille sädehoitomatkoille, onhan se lähes täysi työpäivä, matkustamiseen menee rutkasti kauemmin, kuin itse hoitoon. Mulla oli kolmen tunnin keikka aina sädetysaikoina. onneksi tuttu taksi vei ja meillä oli paljon juteltavaa joka matkalle.

Huomenna saan taas Taxon, viides kai se on, en edes muista enää. Lisänä taas Bondronaatti, joten vähän hitaammin hoidosta toipuu. Ja ne koiranäyttelyt lauantaina, huh huh. Kaikkeen sitä kuvittelee pystyvänsä. Mutta maksettu mikä maksettu, joten kehään vaan=0

Jaksamisia kaikille sateisessa säässä

Julia
julia | 9.5.2007 klo 15:19:01