Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta!

Minä voin keitellä :)

Meni päivä pieleen suunnitelmien osalta. Jäin ne isot harjoitukset väliin, kun mulla alkoi se lämpöilyneuropeniavaihe taas, kerta kerralta vähän aiemmin näemmä. Ei kuumetta, mutta rasituslämpöä. Kävin sitten vähän asioilla ja tottelevaisuuskentällä koiran kanssa. Sitten totesin, että koiraakin vaivaa jokin ja löysin sen niskavilloista tulehtuneen ja märkivän talirauhasen. Kotona mittasin siltä kuumeen, jota olikin vähän. Joten nyt se on sitten antibioottikuurilla ja minä muuten vaan veto pois. Eli viikonloppu mennään rauhallisissa kuvioissa. Omaa äitiäni käymme tervehtimässä lauantaina, ruokakutsun merkeissä. Sunnuntaina teeskentelen sitten taas nukkuvaa, kun miesväki keittelee aamukahvit ja poika "herättää" minut laulamalla :)

Aika samanlainen suhtautuminen tuntuu olevan lillukka sinun miehelläsi tähän sairauteen kuin omallani. On periaatteessa mukana ja tukena, mutta ei juurikaan halua keskustella aiheesta, ainakaan synkistä näkymistä. Jotenkin tuntuu, että omani odottaakin minun jaksavan koko ajan hyvin, ja jos joskus erehdyn mainitsemaan että muistathan, että minä saan solunsalpaajahoitoa, että vointini voi olla jopa väsyneempi kuin hänen flunssainen olonsa, niin hän ei oikein osaa olla empaattinen.. Kai se on sitten oma vikani, kun en valita joka vaivaa ja painelen pitkin metsiä vaivoineni. Näyttää ehkä, ettei tässä mitään sivuoireita olekaan?

Täällä muuten on ollut aamusta asti mahtava auringonpaiste, mutta kova tuuli. Mulla räkää valuu edelleen pitkin päivää, toivottavasti tämä flunssa nyt ei muutu miksikään infektioksi kun valkosolut vähenee...
kevätmieli | 10.5.2007 klo 14:11:49