Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Voi Anniina.....mulla kyyneleet valuu pitkin poskia, en tiedä mitä sanoisin, eihän tähän löydy sanoja....olen niin pahoillani, siis todella voin kuvitella olosi...Mutta nyt saat hoitoa ja minä ja varmasti kaikki laitamme kätemme ristiin sinun puolestasi! Koita kaikesta huolimatta ajatella positiivisesti, mä olen itse ollut tosi aallonpohjassa, mutta olen ruvennut uskomaan siihen positiivisen ajattelun parantavaan voimaan. Ja siis tiedän, ettei se ole tuossa vaiheessa helppoa, mutta yritä löytää jotain hyviä juttuja päivistä ja onhan sulla niitä, kun sulla on sun ihanat lapset! Sinä paranet niiden vuoksi!
Tämä sairaus on kyllä kauhea.....itse olin siis luustokartassa ja tt-kuvissa viime viikolla, luustokartta oli puhdas, mutta tt-kuvista saan tulokset vasta huomenna, että mikä se istuinkyhmyn muutos sitten olisi.....pelottaa myös....
Iso voimahali sinulle nyt ja jos voisin jotenkin auttaa, sen tekisin!!! Toivon sydämestäni, että saat kaivettua sen taistelutahdon esiin! Kirjoita kuulumisia kun jaksat. Voimia!
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taascry
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli