Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Hei Stella, ihanaa kun vastasit, on kiva kuulla jostain, jolla tämä sama syöpä! Siis en missään nimessä tarkoita, että se on kivaa, että sinulla tämä on, vaan...no, ymmärrät varmaan. Tämä kun on käsittääkseni suht harvinainen tyyppi. juu sama on minulla kuin sinullakin tämä syöpä.Sain myös kemosädehoitoa ja mun kasvain oli siis viime tarkastuksessa pienentynyt tosi hyvin, jotain siellä vielä näkyi, mutta eivät osanneet sanoa, onko syöpäkudosta vai arpikudosta, biopsia otetaan joulun jälkeen siis. Mulla oli myös muutoksia maksassa, mutta ne on nyt todennäköisesti tutkimusten perusteella hemangioomia. Toivottavasti tuo luustossa oleva muutoskin olisi sitten jotain muuta!
Ihana kuulla että sinun etäpesäkkeesi ovat pienentyneet noin hyvin, mä pidän kädet ristissä ja rukoilen että loputkin häviäisivät! Minunkin alkuperäinen kasvain oli noin 5 cm halkaisijaltaan. Onko ulla ollut tuolla suolessa ja peräaukon seutuvilla mitään tuntemuksia ja oireita hoitojen päätyttyä? Mulla on hirvee kutina ja sellaista kirvelyä ja vessassa käyminen sattuu taas, vaikka oli jo jossain vaiheessa helpompaa.
Kiitos tuosta linkistä, tutustun siihen ja kiitos tsempistä, mä yritän vaihtaa positiiviselle vaihteelle, sä tunnut ihanan optimistiselta ja varmasti pitää paikkaansa, että mieliala vaikuttaa myös paranemiseen!
Oikein rauhallista ja ihanaa joulua myös sinulle:))Ja kaikkea hyvää!
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taascry
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli