Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Hei Cry! ja muut tälle palstalle kirjoittaneet,kuulostaa niin tutuilta nuo tuntemuksesi että on pakko kirjoittaa!!
Tiedän miltä tuntuu sairastua syöpään, kun on juuri saanut lapsen.
Itselläni uusiutui v. 2004 silmämelanooma, joka oli ollut oireeton 8 v: vuodesta 1996, jolloin se eka kerran todettiin. tuona 8 v aikana olin jo luullut parantuneeni. sen takia uskaltauduinkin hankkiutumaan raskaaksi ja saamaan ensimmäisen ja ainoan lapseni.
Lapseni syntyi 2004 elokuussa, mulla todettiin syövän uusiutuneen joulukuussa. Tuntui, kuin olis matto vedetty alta.
Kaikki syöpään liittyvät kauhut ja pelot palasivat, ja luonnollisesti pienen vauvan kanssa ensi kertaa oleminen ja samaan aikaan syöpähoitojen ottaminen ja miettiminen
oli tosi rankkaa. Jouduin sädehoidon takia lopettamaan imettämisen, kun lapseni oli 4 kk.apua sain sukulaisilta ja ystäviltä, mutta jotenkin sairastuminen otti tosi koville ja tuntui vielä rankemmalta kuin ensimmäisellä kerralla.
Luojan kiitos olen saanut olla nämä 2004 jälkeiset 3 v terve.
Paitsi nyt.
kaksi viikkoa sitten maksastani löytyi magneetikuvauksessa 9 muutosta, joita epäillään metastaaseiksi.Odotan tällä hetkellä pääsyä kudosnäytteeseen.Mieliala vaihtelee totaalisesta paniikista pieneen toivon kipinään.Öisin on vaikea nukkua. Usein tunnen olevani täysin voimaton, välillä raivon vallassa tätä epäoikoudenmukaista kohtaloa kohtaan!
lapseni on nyt 3 vuotta.En olisi hänelle toivonut lapsuutta syövän varjossa, mutta kohtalo ei näköjään aina säästele..
Miksi elämä on niin epäoikeudenmukaista??
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taaspilkku
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli