Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Hei Cry,Minulla oli myös kauhu päällä heti sytojen päätyttyä, ja se tiivistyi taas ennen kuin pääsin sädehoitojen suunnitteluun. Sen jälkeen se on lauennut vähän kerrallaan. Tunteitaan ei voi kyllä pakottaa, ne pulpahtelevat pintaan omalla ajallaan, ja koko tämän prosessin hyväksyminen vie kyllä aikansa ja on minullakin kesken.
Sen olen myös huomannut, että ihminen voi elää aika vanhaksi tajuamatta omaa rajallisuuttaan, mutta minulla ne rajat tulivat jo oman hedelmällisyyden kanssa vastaan. Olen siis jo siinä itkenyt ne kyyneleet, kun olen tajunnut, etten voikaan ohjata elämääni niinkuin haluan ja TOISAALTA olen ollut jopa helpottunut, että kaikki sittenkin on jonkin korkeamman käsissä. Siihen olen sitten alkanut vähitellen luottaa ja uskoakin yhä enemmän.
Elämässä on ollut vaiheita, kun olen kysellyt, että koska on minun vuoroni tuntea armoa, mutta heti kun olen uskaltanut tai saanut pysähtyä, olen löytänyt sitä elämästäni paljonkin. Sen takia minäkin kirjoittelen Sinulle ehkä näin tylsästi ja vähän jäyhästi. En nimittäin vähättele myöskään tiedon tai kokemuksen antamaa lohtua; minullahan ei ole juuri tuosta Sinun suolistosyövästäsi mitään tietoa, mutta ajattelen, että yleisestä elämänkokemuksestani voin jotakin kertoa ja ehkä näin keventää kuormaasi.
Pelot, ennen kuin niitä oppii paremmin, kaventavat jonkin verran elämää, mutta sitten kun ne oppii hyväksymään, ymmärtääkin että ne ovat suojelevia voimia ja aina elämän puolella. Ne ovat vähän kuin portinvartijoita syvempiin tunteisiin ja elämänilon lähteisiin. Niiden kanssa oppii elämään, ja välillä ne voi myös unohtaa.
Halauksin,
Karhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli