Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: pelottaa niin paljon taas

Kiitos vastauksesta ja tsempistä Karhutar! Kyllä mä tavallaan ymmärrän sen, että pakkohan mun on ottaa vastaan kaikki mikä tulee ja koittaa jaksaa, mutta nyt on vaan niin hirvee fiilis, kauhea hätä! Musta tuntuu, että mä en pysty hengittämään, pelottaa niin.....tuo hoitojakso, sytot ja sädehoito meni yllättävän kivuttomasti sekä fyysisesti ja psyykkisesti, en uskaltanut ajatella mitään ja suljin kaiken mielestäni. nyt tuntuu, että kaikki kauhu tulee päälle moninkertaisena. Koetan tehdä lapsille ihanaa joulua tänne ja olla murehtimatta huomista, mutta vaikeaa tämä on! Ja kuitenkin luen täältäkin muiden kovia kokeneiden kirjoituksia, enkä voi olla ihailematta teidän urheutta ja jaksamista! ja minä, joka olen aina kuvitellut olevani todella vahva ihminen, olenkin aivan surkean heikko, olen aivan rikki, enkä saa kasattua itseäni.....
cry | 21.12.2007 klo 14:21:34