Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
hei taaspakko purkaa taas tuntojaan tännekin, kirjoitin jo tuonne "elämä syövän jälkeen" osioonkin, munhan tavallaan pitäisi olla siellä, pitäisi olla aika hyvä tilanne syövän osalta tällä hetkellä, se yksi koepalan otto vielä jännittää, mutta tällä hetkellä kuvauksista on tullut hyvät tulokset ja hoidot on loppu, toivottavasti ei enää mitään hoitoja tarvitsekaan!
Mutta kun tämä mieli ei kulje samoja ratoja, mulla on jotenkin niin kauhean surumielinen olo koko ajan. lapsista saa paljon iloa ja niiden kanssahan sitä pysyy tässä normaalielämässä kiinni, mutta kaikkeen sekoittuu sellainen outo kaiken menettämisen pelko, ei oikeen osaa mihinkään tarttua...tätä on kauhean vaikea selittää, tää syöpä on vaan tehnyt minusta niin kamalan pelokkaan ja surumielisen. Äsken katselin vaunuissa nukkuvaa vauvaani ja itkin katkerasti, en edes tiedä miksi. Tuo pieni lapsi vaan on jotai niin älyttömän ihanaa ja kaunista ja minua vaan itkettää, pelottaa niin paljon etten ehkä saisikaan tutustua tähän pieneen ihmiseen paremmin ja olen niin surullinen että mun päälläni on tällainen varjo....tää nyt on aika sekavaa, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan.
hyvää vointia ja aurinkoista viikkoa kaikille:)
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli
- Re: pelottaa niin paljon taascry