Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: pelottaa niin paljon taas

Hei! Minä olen 30-vuotias neljän lapsen äiti. Pienimmäinen on pian 7kk, syntyi kesäkuussa -07 Heti synnytyksen jälkeen minulla todettiin melanooma, jota on nyt kolme kertaa leikattu ja annettu sädehoitoa 30 kertaa. Taudin lähtöpaikkana pidetään marraskuussa -06 poistettua luomea poskessa. Nyt on tarkoitus aloittaa liitännäishoitona interferoni. Mulla on 16.1. kuvauksiin meno. Selviää sit onko levinny mihinkään. Päällisin puolin ei onneksi mitään hälyyttävää ole. Kaulan imusuonisto mulla oli puhdas, kun se ensimmäisen leikkauksen yhteydessä tutkittiin. Että pelottaa aivan sairaasti. Mun mies palasi nyt töihin ja yksin nyt pyörittelen arkea.Tää "yksin" oleminen on kamalinta. Onneksi löysin viestisi ja sain hyvän syyn kirjottaa. Olen myös aiemmin täällä lueskellut porukoitten ajatuksia, mutta kiitos, että olet olemassa:) Usein se helpottaa, et saa vaan jakaa ajatuksensa jollekki samassa elämäntilanteessa painivalle. Toiselle, joka oikeasti ymmärtää, mitä on olla sairas.
On me saatu perhetyötä kaks kertaa viikossa,onneksi. Meidän vanhemmat lapset on 10-,9- ja 6-vuotiaita. Olen jotenkin ihan jumissa pelkojeni kanssa.
Kuulisin mielelläni mitä sinulle kuuluu tänään? Jaksamista ja aurinkoa sinunkin elämääsi:) kaiken tämän keskellä.
anniina | 7.1.2008 klo 17:01:51