Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Joo minä jouduin tosiaan vieroittamaan lapsen rintamaidosta kuukauden ikäisenä ja sekin oli ihan kauhea paikka ja surulista. Plus vielä mulla oli tietysti raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi hormoonitoiminta aivan sekasin, musta tuntui että mä oikeasti sekoan. Sain onneksi lasten-ja kodinhoitoapua ihan kunnallisesta kotipalvelustakin sekä ihanilta ystäviltä. Mies on paljon tehnyt kotona kotitöitä, muttei mua henkisesti ole osannut tukea, on ollut aivan lukossa.Missä sairaalassa sinua hoidettiin, itse olen ollut HYKS:in syöpäklinikalla hoidossa. Minulla kasvainta ja sen kokoa ei kertaakaan kontrolloitu hoitojen aikana vaan ensimmäisen kerran kuvattiin nyt kuukausi hoitojen päätyttyä. Ja oli tosiaan jotain erottuvaa vielä, mutta onko se syöpää, selviää sitten biopsiassa.
Mä jotenkin hermoilen nyt kaikista oireista, mulla on ollut taas kummallista tunnetta, niinkuin olis ulostamisentarve, mutta sitten tuleekin vaan ilmaa tai limaa....tuota samaa mulla oli ennen hoitoja kun kasvain oli iso ja siksi pelottaakin. ja sitten mulla on tosiaan ulostaessa taas kummallisen kovia kipuja, jotka jo helpottivat pitkäksi aikaa. Tuntuu, että vanhat oireet palailee....ja se saa kauhun valtaan, vaikka yritänkin uskoa että tämä on jotain muuta.
Lapsista saa tosiaan voimaa ja ne pitää arjessa kiinni, ei ehdi ihan joka hetki miettiä tätä syöpää....mutta sitten toisaalta lasten vuoksi on myös se kamala huoli, entä jos minulle käykin huonosti?
Miten sinun lapsesi ovat suhtautuneet sairauteesi?
Kiitos kaikista viesteistäsi, et usko miten auttaa lukea kuulumisiasi!! Kaikkea hyvää edelleen ja kirjoittelehan:)
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taascry
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli