Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Hei taas! Minä jäin ajattelemaan tilannettasi ja tiedän, että olet ollut tosi kovilla. Et ilmeisesti saanut hoitojen aikana imettää vauvaa, mikä varmaan tuntui kurjalta. Saitko kodin- ja lastenhoitoapua? Minä olin keväällä sädehoidon lopulla niin väsynyt, että lähinnä makoilin. Minun ei tarvinnut huolehtia kotitöistä, kun lapseni ovat jo niin isoja, että tekivät osuutensa. Mietinkin joskus, kuinka lujilla sairastuneet pienten lasten äidit ovat. Toivottavasti miehesi on apunasi ja tukenasi.Sädehoito vaikuttaa pitkään. Olin huolissani, kun sädehoidon lopulla kasvainta oli vielä n 2 cm, mutta lopputarkastuksessa kaikki oli hävinnyt. Ei siis kannata murehtia tulevaa.
No, olet nyt kuitenkin selvinnyt pahimmasta, mikä kertoo vahvuudestasi ja lapsesi antavat uutta voimaa ja iloa. Nauti lapsistasi, he ovat ihanassa iässä. Kyllä sinä paranet! Olen hengessä mukana ja tukena. Kirjoittele kuulumisiasi. Jouluiloa koko perheellesi !
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasStella
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli