Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Minulta löytyi helmikuussa vastaava syöpä, joka oli 4 kk kipuja kärvisteltyäni jo 6 cm pitkä. Patologin lausunto oli basaloidi levyepiteelikarsinooma. Onko sinulla sama? Minun alkuperäinen syöpäni lähti kemosädehoidolla, mutta se oli ehtinyt lähettää etäpesäkkeitä maksaan. On tosi harvinaista, että tämän syövän etäpesäkkeitä on luustossa. Joka tapauksessa solutyyppisi on herkkä sytostaatille ja säteilylle, joten ei vielä kannata liikaa murehtia. Itse asiassa murehtiminen heikentää immuunipuolustusta, joten optimisti kannattaa olla.Maksan etäpesäkkeet ovat vaikeampi tapaus, mutta ensimmäisessä kuvauksessa etäpesäkkeeni olivat kutistuneet lähes puoleen. Saan kahta solunsalpaajaa. Odotan toiveikkaana parin kuukauden päästä olevaa seuraavaa kuvausta.
Minun mieltäni rauhoittaa lisäksi "ylimääräinen arpalippu" eli uuden syöpäsairaalan Docratesin (www.docrates.com)uudet kokeelliset hoidot esim onkologisilla viruksilla. Otin syöpälääkäri Akseli Hemminkiin yhteyttä ja syöpäni soveltuu ko hoitoon, mutta minua ei otettu käsittelyyn, koska perinteiset hoidot vielä auttavat.
Siis pidä positiivinen mieli, syö paljon marjoja ja vihanneksia, niin autat elimistöäsi taistelemaan syöpää vastaan. Usko paranemiseesi! Hyvää ja Rauhaisaa Joulua koko perheellesi !
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasStella
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli