Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
No niin...lääkäri soitti ja kuvat olivat ok, eli ei mitään etäpesäkkeeseen viittaavaa muutosta siinä ollut. Kysymyshän oli siitä mun ns.istuinkyhmystä jota tutkittiin, siinä oli jotain outoa edellisissä kuvissa. Mutta että mä olen helpottunut!!! Niinkuin varmasti arvata saattaa. Se nyt sitten ei selvinnyt, että mikä tuo muutos on, mutta aivan sama mulle, kunhan se ei ole syöpää! Nyt on vielä edessä biopsian otto tuosta hoidetun kasvaimen jäännöksestä, onko arpikudosta vai onko vielä syöpäsoluja....joten jännittäminen jatkuu, mutta nyt nautin näistä hyvistä uutisista enkä tänään murehdi vielä sitä!Tosi mahtavaa Anniina että olette päässeet tuollaiseen terapiaan, se on varmasti kaikille hyvä juttu, koko perheelle. Ihanaa kun sun mieskin lähtee, mä en varmaan saisi mun miestä lähtemään, se on koko tän sairauden ajan asennoitunut sillai, että "eihän tässä nyt isompaa hätää, kyllä sut kuntoon hoidetaan"....no joo, onhan sekin hyvä että uskoo niin, mutta se ei oikeen ole tajunnut tätä mun hätää tai sitten se on itsekin ollut niin peloissaan, muttei osaa sitä käsitellä....oon kyllä yrittänyt puhua,mutta on aina vähän tekoreipas.
Mutta jokainen tietysti käsittelee nämä tavallaan.
Tsemppiä ja jaksamista!
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli
- Re: pelottaa niin paljon taascry