Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelottaa niin paljon taas
Hei Cry!Siitä on jo pienen aikaa, kun poikani olivat vauvoja, mutta siltikin muistan sen vauva-ajan vielä hyvin. Niinpä en voi nykyään koskaan kuunnella itkemättä Aerosmithin kappaletta I don't Want To Miss a Thing, koska sen sanoissa jotenkin kiteytyy voimakkaasti se läheisyys, mitä imettäessäni tunsin ja vieläkin lapsiani kohtaan tunnen:
I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While youre far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
Every moment spent with you is a moment I treasure...
Nyt kun käyn sädehoidoissa, saatan kuunnella tätä kappaletta useammankin kerran ja itkeä, koska minulla tämä itkeminen on jäänyt arjen tohinassa vähiin. Eihän sitä oikein ole miehellekään voinut näyttää, miten peloissani välillä olen ollut. Niinpä sitten itken yksin autossani, kun kukaan ei näe. Eikä se ole mitään pahaa itkua, vaan ylitse huokuvaa kiitollisuutta siitä, että olen saanut elää tämänkin verran ja saada aikaan nämä lapset. Elää suht' hyvän avioliiton rakastamani miehen kanssa.
Ja sekin hyvä puoli siinä laulussa on, että se on niin ahne elämälle, juuri sellainen kuin itsekin omassa sairaudessani olen. Vaikka nukunkin yöni hyvin, niin aina nukahtaessa tulee se hetki, kun tajuan elämäni rajallisuuden, niin etten tiedä rukoilisinko vai huutaisinko rukoukseni laulun muotoon niinkuin Steve Tyler;)
Don't want to close my eyes
I don't want to fall aspleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing.
En olisi ikinä arvannut että tällainen balladi tulee minulle näin tärkeäksi, mutta juuri nyt siihen kiteytyy kaikki, mitä ajattelen ja toivon. Ja ihanaahan se on, kun voi jotenkin purkaa näitä painaviakin tunteitaan. Ja laulaa vaikka keuhkonsa verille;)))
T. Karhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKarhutar
- Re: pelottaa niin paljon taasKisuliini
- Re: pelottaa niin paljon taaskevätmieli