Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: pelottaa niin paljon taas

Kiitos kannustavista sanoistasi, tuntuu tosiaan, että tunnelin päässä on valoakin!
Mulle annettiin yksi kerta tuollaista kudoksensisäistä sädehoitoa eli ns. täsmähoitoa, nyt oon vaan saanut niin isot määrät säteitä, että enempää ei voida antaa....mä vaan toivon, ettei tarvitsisi leikkaukseen joutua.
Olen myös yrittänyt etsiä tietoa netistä, ym. mutta tästä syöpätyypistä löytyy erittäin vähän tietoa. Lääkärini syöpäklinikalla on erittäin ihana ja kertoo kyllä kun kyselee, mutta ei aina muista kaikkea kysyä ja ne lääkärikäynnit ei ole kauhean tiuhassa.
Mä lähinnä ihmettelen sitä, että mulla oli jo niin kivuton vaihe fyysisesti, että lopetin kaikki kipulääkkeetkin jo kuukausi sitten, mutta nyt on tosiaan ollut niin ilkeitä tuntemuksia....en kuitenkaan haluaisi enää kipulääkkeitä syödä, yritän mahdollisimman pitkälle pärjätä ilman. Ehkäpä tää tosiaan on vaan jotain suolen palamisesta johtuvaa.
Mä yritän tosiaan ruveta itsekin syömään terveellisemmin marjoja ja kasviksia, mulla on vähän ruokahalukin ollut kadoksissa. Ja yritän täysillä uskoa parantumiseeni, pakkohan mun on selvitä! Me parannutaan molemmat!
Ja onhan tämä sairaus laittanut asioita ja elämänarvoja uusiksi, vaikka ei mulla koskaan ole mitenkään vääristyneet ne olleetkaan omasta mielestäni, mutta nyt tuntuu, että kaikki turha on saanut jäädä, kaikkein tärkeintä on tämä hetki.
Vielä sinullekin hyvän joulun toivotukset ja kerro ihmeessä kuulumisia aina kun viitsit ja jaksat.
Ai niin, aion kyllä myös pitää ton "arpalipun" mielessäni, jos joskus sellainen tilanne eteen tulee, niin kaivan esiin....
cry | 23.12.2007 klo 14:45:43