Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: pelottaa niin paljon taas

Hei Anniina,
mä ymmärrän täysin sun tuntemukset ja pystyn samaistumaan sun pelkoihin ja toivottomuuteen! Tämä on kauhea sairaus ja vielä kauheammaksi sen tekee se, että on nuo pienet lapset, joille olet niin kovin tärkeä. Mutta se on myös syy, miksi on pakko taistella!
Mä olen saanut vähän taistelumieliala itselleni, toki mua vieläkin masentaa ja pelottaa kovastikin ajoittain....ja on niitä itkupäiviä.
Olen tänään ja huomenna menossa luustokuvauksiin sekä johonkin tt-kuvaan, en ihan varmaksi edes tiedä, miksi se tt-kuva otetaan, mutta eiköhän se selviä. Ja ensi viikolla saan vastaukset, lääkäri soittaa mulle 18. päivä, se tuntuu ihan tuomiopäivältä....mä en hirveesti uskalla miettiä tuloksia nyt etukäteen, etten taas mene ihan hysteeriseksi.
Voimia sulle myös tosi paljon lapsikatraasi kanssa, on ne lapset onneksi kuitenkin sellainen voima ja onneksi ne on sitkeitä, vaikkei niille tällaisia murheita olisi suonut.
Tsemppiä ja kirjoittele kuulumisia, joko tänne tai mulle voit laittaa sähköpostiakin.
cry | 9.1.2008 klo 11:02:55