Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uskotko syövästä paranemiseen?
Hei! Aurinkoiset terveiset täältä Keski-Suomesta.Kymmenes päivä taxoista ja olo aivan normaali lukuun ottamtta tuota hiton peräpäätä. Pelkään joka vessareissua. Kertokaa hyvät ystävät, mikä avuksi haavaiseen peräaukkoon. Vatsani on taas lähes ripulilla, kun olen syönyt luumuja ja Laxoberon-tippoja. Olen käyttänyt reilun viiikon niitä suppoja ja rektaalivoidetta, mutta ei kunnolla auta.Julia! Sinulla on ihana taito kun osaat tehdä niitä lasimosaiikki-töitä. Olisipa se taito minullakin. Mielessäni näen Sinun kotisi ikkunat täynnä niitä ihania taideteoksia. Meillä on mies sellainen "taiteilija". Kaikki seinät on täynnä hänen pastelli - ja öljyvärimaalauksiaan. Hän on kieltämättä aika taitava siinä ja on saanut jo joitakin kaupaksikin.
Itse olen ihan poropeukalo kaikkeen taiteeseen liittyvässä. Käsitöistä osaan ainoastaan virkata, mutta sitäkään en ole tehnyt pitkään aikaan, kun sekin vaatii niin hyvän näön.
Vanhin poikani on perinyt isältään tuon taiteellisen lahjan, onneksi.
Tuosta syövästä paranemiseen- asiasta ajattelen samalla tavoin kuin Syysunelma. Minulla myöskin levinnyt reilusti kainaloon ja on ärhäkkää lajia, joten ennuste ei liene kovin hyvä. Mutta olen jotenkin sopeutunut siihen, etten ehkä kuulu siihen hyväonnisten joukkoon, jolla ei uusiudu, mutta onneksi se ajatus ei kovin paljon ahdista tällä hetkellä. Nyt keskityn vaan itseni hoitamiseen ja hemmotteluun. Kaikki me täältä joskus lähdemme. Ei sitä itse voi valita. Hyviä vuosia voi olla vielä runsaasti jäljellä meillä jokaisella.
Joten häntä pystyyn ja iloista mieltä jokaiselle ystävälle.
toivoo Kehäkukka:))
- Uskotko syövästä paranemiseen?kevätmieli
- Voi Kevätmieli...-miu-
- Re: Voi Kevätmieli...lillukka
- Re: Voi Kevätmieli...santeri
- Re: Uskotko syövästä paranemiseen?Tässä ja nyt
- Re: Uskotko syövästä paranemiseen?kevätmieli
- Re: Uskotko syövästä paranemiseen?marraskuu
- Re: Uskotko syövästä paranemiseen?piupalipaupali
- Re: Uskotko sy�v�st� paranemiseen?Tässä ja nyt