Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko syövästä paranemiseen?

heippa
Olen samaa mieltä kuin sinäkin. että onhan meillä tauteja. Joskus maailman aikaa sitten niillä ei vaan ole ollut nimiä, ehkä!Ei muuten ole ollut sellaista kuin syöpä, vai onko ollut? Sukulaispapat ja tädit ja mamma tai ja papat kuolivat johonkin kouristukseen joka ikinen, kuopattiin ja haudattiin, ei kukaan tiennyt, mikä tauti tappoi. Ilmeisesti se sama mikä meitäkin,nykyisin on vaan lääkitys siihenkin. Sen verran uskon syövästä paranemiseen, koska olen oma kohtaisesti nyt kokemusta nähnyt, että se on todella mahdollista, mutta siinä täytyy olla isolla yyllä henkilö itse mukana, tosi halu jatkaa elämää, se vaatii niin paljon, kaikki hoidot ym. siinä pitää olla täysillä, vaikkei aina jaksaisikaan, Muuten ei parane, siinä ei auta jeesukset eikä muutkaan jätkät, oma sitkeys ja luottamus. Rukoilla voin puolestasi, mutta en mitään hallelujaa.
heppu | 10.4.2007 klo 20:08:23