Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko syövästä paranemiseen?

Terveiset Etelä-Suomesta, täällä paistaa aurinko!

Tutulta kuulostaa mielialan vaihtelut ja pohtimiset. Itse olen ajatellut, että otan vastaan kaiken avun, jonka voin saada - sekä ammattilaisilta että vertaistovereilta ja lähipiiriltäni. Murehdin ja synkistelen kyllä ajoittain aika paljon, mutta en yritä varoa sitä vaan ajattelen, että toipumiseni vaatii senkin.

Kuitenkin olen päättänyt, että haluan toipua sen verran ehjäksi kuin on mahdollista jäljellä olevien vuosien määrästä riippumatta. Siksi koitan "itsehoitaa" itseäni mahdollisimman monipuolisesti eli käyn lenkillä, teen käsitöitä, kirjoitan tunteistani päiväkirjaan ja puuhastelen digikuvien parissa.

Ammattiapuakin saan, tosin ensimmäinen tapaamiskerta on huhtikuun lopussa. Niin ja tosi tärkeää minulle on myös tämä netissä roikkkuminen. Kiitos teille kaikille, asian jakaminen ja yhdessä pohtiminen on jotain, jota ei voi terveiden kanssa kokea.

Lämpimiä ajatuksia ja voimia hoitoputkeen,
Santeri
santeri | 10.4.2007 klo 11:12:59