Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko sy�v�st� paranemiseen?

Tuttuja tuntemuksia teillä kaikilla. Minä olin tosi vuoristoradassa sytojen aikaan ja ennen ja nyt jälkeen. Pelottaa välillä ja välillä nauraa rätkättää ihan hervottomana. Masentaa kun ei jaksa tehdä mitään,mitä haluaisi.Tää flunssa vaivaa edelleen kaiken tän päälle. Yleiskuntoa ei tahdo päästä nostamaan, kun jatkuvasti on jotain esteitä liikunnalle. Ei auta kuin päivä kerrallaan porskuttaa eteenpäin.
Kevätmielinen, kuullostat ihan samanlaiselsta kuin minä taxojen aikaa. pitäis vaan yrittää etsiä niitä pieniä positiivisia asioita synkkinä hetkinä. Tilastot on tilastoja. Me ollaan yksilöitä ja ihmisiä. Nyt päätetään vaan,että tästä selvitään päivä kerrallaan. kukaan ei voi tietää huomisesta mitään -suunnitella voi.
Minä olen käynyt koko ajan terapiassa ja menen taas parin viikon päästä. Kyllä minua on auttanut,kun on saanut sielä purkaa pahaa oloaan ilman,että rasittaisi jatkuvasti rakkaimpiansa. Mulla pyörii nyt päässä koko ajan kysymys,että miten tästä eteenpäin? Mulla on vielä niin monta asiaa ratkottavana,etten uskalla niitä edes ajatella.
Tässä ja nyt | 10.4.2007 klo 13:22:12