Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko syövästä paranemiseen?

Moikkelis koikkelis!

Nyt on työ saumattu. Värjäsin laastin vaaleanpunaiseksi ja se kieltämättä sopi työhön, sudenkorennon siivissä kun on vaaleanpunaisia lasinpalasia.

Mulla ei ihan hirveästi ole kotona töitä,olen tehnyt jonkin verran tilauksesta ja myynyt joitain, mitä olen ensin ajatellut tehdä kotiin.Kotona olevat työt ovat pääosin kouluun tehtyjä näyttöjä. Niitä en ole malttanut myydä.

Jos miettii mitä syöpä on tuonut elämään surun lisäksi, niin minulla se on ainakin ollut tuo koulutus. En olisi koskaan lähtenyt opiskelemaan kädentaitoalaa omin päin, koska siihen ei olisi varmaan ollut varaa. Sairastumisten kautthan sain mahdollisuuden kouluttautua ja kela kustansi koulutukseni eli maksoi palkkani, olin oppisopimuskoulutuksessa.
Tuolta koulusta(joka on ollut elämänpituinen haave)sain valtavasti uusia ideoita ja oppeja. Niitä taidoista on minulle loppuelämäksi iloa. Mikäs sen ihanampaa, kun eläkepäiviä vietellessä voi tehdä mosaiikkitöitä, hitsata tai tehdä nahkatöitä. Ja myös savitöitä, jotka on aaah, niin herkullisia..Kunhan vaan kädet ja silmät pysyvät syöpävapaina alueina..
En tiedä taiteellisuudesta mutta mielialan parantamiseen hyvä lääke on käsillä tekeminen.Suosittelen kaikille lämpimästi. Ei tarvi olla luonnonlahjakkuus, kaikki on kiinni opettelusta ja harjoittelusta=)=)Piirtämisessäkin on 95% tekniikkaa ja 5 %halua tehdä, ei jää prosentteja lahjakkuudelle=)

Mites kevätmielen veriarvot, saathan huomenna hoidot?

Palaillaan
Julia
julia | 11.4.2007 klo 14:50:26