Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko syövästä paranemiseen?

Huomenta!
Juuri se ammatti-ihmisessä on niin hyvä että hän osaa johdatella keskustelua niin että itse tajuaa mikä asiassa kaihertaa. Mullakin oli psykologille mennessä pää yhtä kaaosta enkä saanut ajatuksista kiinni ollenkaan. Ekan kerran jälkeen ajan loputtua olin todella sekavassa mielentilassa, mutta siitä pikkuhiljaa ymmärsin miksi suurin suru. Kävin voimakkaasti siinä myös lävitse erään tuttavani syöpäkuoleman, joka on painanut mieltä pitkän aikaa. Moni asia jäi sinne huoneeseen kun sain ne käsiteltyä.
Tsemppiä hirrrrveästi sulle MeriTuuli! Mä en vielä ole niin sinut tämän asian kanssa että pystyn kertomaan helposti asiasta tietämättömälle sairaudestani. Tietävien kanssa pystyn helposti siitä puhumaan. Ehkä pelkään niin vastapuolen reaktiota. En tahdo alkaa toisten lohduttajaksi kun itse sitä vielä kaipaan.
Aurinkoista ja lämmintä sunnuntaita kaikille!
tepa
tepa | 15.4.2007 klo 07:24:40