Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uskotko syövästä paranemiseen?

Moi kaikille,
Kyllä tämä "syöpäisen elämä" on yhtä vuoristorataa. Välillä tuntuu elämä sujuvan ja välillä on luopumassa kaikesta. Nämä ovat luultavasti meidän kaikkien yhteisiä tunteita. Aluksi ajattelin ottaa avioeron, koska ei tälläistä yksi rintaista, karvatonta ja masentunutta tarvitse kenenkään katsella. Sitten päätin jäädä, ihan vaan lasten takia. Nyt, kun tuntuu taas hyvältä olen perheessä, siksi että rakastan heitä, miestäni ja lapsiani ja he rakastavat jopa minua. Mikä minä olen yksin päättämään millaisen perheen lapseni saavat, kun kaikki johtuu vaan omasta huonosta sopeutumisesta kehooni ja sairauteeni. Yht`äkkinen muutos terveen elämässä ravistelee perustuksia, itse ei pystykkään päättämään kaikesta.

Löysin joku aika sitten tämmöisen runonpätkän:
"Ja älkää unohtako iloita siitä hetkestä, missä onni on läsnä,
sillä onnea ei voi varastoida mihinkään.
Se on elettävä lävitse, kun se on paikalla - niin täysillä, niin rohkesti kuin ikinä osaa.
Vain läpi elettynä siitä tulee pääomaa, joka ei ole kenenkään ulosmitattavissa." (Martti Lindqvist, Kaikki on läsnä)

Minä olen päättänyt olla keskittymättä ennusteeseen. Tiedän, että lääkärit ovt tehneet kohdallani kaikkensa. Minä teen sen minkä oikeaksi kulloinkin katson ja loppu jää nähtäväksi.

Olen samaa mieltä mitä joku muukin kirjoitti, että olen kyllästynyt omasta nettiriippuvuudestani, luen kaikki mitä tänne kirjoitetaan ja suren jokaisen tarinaa tavattomasti. Nyt olisi viisasta siirtyä askel omassa surussa eteen päin ja alkaa iloita siitä mitä on jäljellä -tottavie paljon on ilon aiheta. Mutta jokaisen on käytävä pohjalla, jotta voi päästä pinnalle.

Kyllä tämä yhdessä pohtiminen ja kirjoittaminen on ensiarvoisen tärkeää, ilman tästä verkkistä olisin näiden asioiden kanssa todella yksin.

Nyt lähden ulkoilemaan terveisin Piupalipaupali
piupalipaupali | 10.4.2007 klo 09:21:18