Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Huomenta!

terveisiä säteistä ja herceptiinistä. Hyvin on nukuttanut,muuta sivuoiretta ei enää tullut herceptinistä. Tänään on viimeinen säde! Minulle annettiin neljä kenttää säteitä ja 5 viimeistä pelkkään arpeen. Iho oireet tulivat vasta ihan loppu vaiheessa.
Miedolla pesuaineella saan minäkin pestä kainalon,mutta se ei saa kuivattaa. Turvotus alkaa helpottaa,kun minä tajusin olla rasittamatta kättäni.
Minulla on tänään myös lääkäri ja aion valittaa kaikesta mahdollisesta siellä. On uupumusta,hb 125 (säteet kuulemma estää myös hb:n nousun),vuotava peräpukama -kiitos sytojen,ym...
Herceptiniä minulla on vielä kolme kertaa....ja nukuttaa edelleen, mutta mieli on virkeämpi, kun tietää,ettei huomenna enää tarvii lähteä taas! Hoitoväsymys on päällä.
Minä putoan tyhjän päälle vasta heinäkuussa,jolloin minun hoitoni loppuvat. Sairaslomaa pyydän lisää tänään -toivottavasti saan sitä lisää.
Hyviä päivän jatkoja teille kaikille! Kevätmielinen: iso hali sinulle!
Tässä ja nyt | 9.5.2007 klo 08:15:35