Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Heipat uudelleenkin tänään :)

Irina, se sydänkivun mahdollisuus on mielessäni - eikä edes kaukana ajatuksista, mutta jotenkin miellän sen kuitenkin vatsakivuksi, vaikka se ensin tuntuikin vasemmalla ja enemmän rintakipuna. Pallea on kuitenkin kovin pullea. Tiistaina tapaan ohjelmoidusti vain hoitajan, mutta jos ja kun valitan tuota vatsavaivaa, niin varmaan tapaan myös lääkärin.

Tuo leikkausalue on muutenkin kummallinen, ensiksikin se on suurelta alueelta tunnoton, mutta esimerkiksi liivit kuitenkin painavat vaikka kuinka sopivat olisivat. Minulla on myös se silikooniproteesi, mutta sen käyttäminen on vähäistä tuon kivun takia. Olen etupäässä käyttänyt sitä ensiksi sairaalasta saatua "pumpulirintaa" ja olenkin sanonut, etten voi mennä sateeseen vaikka en sokeria olekaan - mutta olen pumpulia :)

Kaikista paras ja helpoin on olla vallan ilman liivejä, mikään ei paina eikä kiristä. Ihana olotila :)
Onko kellään kokemusta niistä itsekiinnittyvistä silikooneista?

Olen kyllä paikallisen syöpäyhdistyksen jäsen, mutta noin hienoa pakettia minulle ei tarjoiltu kuin sinulle, Irina. Katselin myös niitä kursseja ja tosiaan sieltä selvisi että paikallisen kautta haetaan. Tutkailenpa vielä lisää.

Sade vaan jatkuu ja nyt peitto ympärille ja unten sinisiin maisemiin matkaa
anemone
anemone | 22.10.2006 klo 21:25:44