Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Hei kaikki

Kiva kun mullekin löytyi airopari yhteisestä veneestä. Porukalla soutaen päästään varmemmin vastatuuleen. Pidetään tappi tiukasti kiinni ja soudetaan.

Irina, on mulla HER2+ , kainaloon levinnyt ja leikattiin kesäkuun alussa. Luuston gammakuvaus tehtiin heinäkuun lopulla rutiininomaisesti, ei ollut minkäänlaisia oiteita. Samoihin aikoihin tehtiin ylävatsan ultra, sekin ihan rutiinitarkastuksena. Samalla katsottiin kaikki mahdollinen pissarakkoa myöten.. CT tutkimuskin tehtiin myös ilman erityistä syytä. Se tässä on tuntunut hyvälle, että tutkimuksia tehdään, vaikka ei uusia syitä ja epäilyksen aiheita ole ollutkaan. Tuntuu kuin mentäisiin askeleen edellä, eikä odoteta ensin, että jotakin uutta ilmaantuu ja sitten vasta ruvetaan ihmettelemään, että mitä on ja missä on. Ja näinhän se keuhkorakkulakin löytyi. Jos ei CT-kuvaa olisi otettu niin siellähän se rakkaula olisi ja mahdollisesti kasvaisi ja jossakin vaiheessa sitten alkaisi oireilla. Sitten tutkittaisiin ja olisiko toimenpiteet sitten myöhäistä, tiedä siitä sitten. Nyt sen olemassaolo kuitenkin tiedetään ja siitä otetaan ohutneulanäyte, en tiedä vielä milloin. Mulla oli ensin Taxotere+Herceptin 9 viikkoa, sen jälkeen 3 kertaa CEF, josta yksi vielä jäljellä. Sädetys alkaa ensi kuussa, ellei se keuhkon rakkula sitten muuta suunnitelmia.

Tänään oli ihana syksyinen, aurinkoinen ilma. Olen käynyt kaksi kertaa lenkillä ja nautin, ettenkö sanoisi, täysin rinnoin raikkaasta syysilmasta. Tuntui mahtavalta vetää keuhkot täys raikasta ilmaa luonnon rauhassa.

Jaksamisia kaikille
Syysunelma | 26.10.2006 klo 17:31:31