Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Aapostikka, kerroit että rintasi on kuin lehmän läjä, ei kai kuitenkaan saman värinen. Olen itsekin sen ikäinen ja lapset jo tukevasti omilla jaloillaan ja nuo kosmeettiset seikat on sivuasia. Minun Ukkokultakin aina rohkaisee, tukee ja muistaa sanoa, että tärkein olen minä itse eikä tissit. Yhdessä me taistellaan. Sinulla Aapostikka on magneettikuvaus huomena. Onnea matkaan, toivotaan parasta. Koska sut olikaan leikattu?

Minä toivon, että huominen posti toisi jo kutsun jatkotutkimuksiin. Pääsisi tästä raastavasta epätietoisuudesta.

Välillä kun tuska on pahimmillaan ja vaipuu synkkiin tunnelmiin niin sen tuntee oikein kehossaan. Ulospäin hengittäessä tulee vielä lopussa sellainen loppu puhalluksen ponnistus ja se tekee melkein kipeää. Se on joku sellainen tuskan ulos puhallus, vai mieten sitä osaisi selittää.
Silloin pitää laittaa lenkkarit jalkaan ja mennä metsään kävelemään. Se helpottaa vähän. Yritän pitää lippua korkealla ja uskoa tulevaisuuteen.

On muuten jännä tunne se, että te kaikki samassa veneessä olevat olette kuin aivan tässä lähellä, vaikka emme yhtää tiedä kuka on Rovaniemeltä ja kuka Turusta, Lappenrannasta tai vaikka mistä. Olette kuitenkin kaikki aivan lähellä. Melkein voisimme muodostaa piirin ja ottaa toisiamme kädetä kiinni. Laitetaan silmät kiinni ja otetaan toisiamme kädestä ja puristetaan lujasti. Annetaan voimaa toinen toisillemme.

Ei muuta kuin soudetaan vvetoooo, vvetooo!
Syysunelma | 29.10.2006 klo 13:56:19