Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Hei Tintti, Anemone ja muut!

Lämmin osanottoni sinulle Tintti, kun olet menettänyt lähisukulaisesi! Varmasti se pani ajattelemaan omaakin tilannetta ja kaikkia vaihtoehtoja, mitä se voi tuoda tullessaan! Hyvä, että lapsesi ovat avoimia ja kyselevät eivätkä pohdi yksin. Mutta sinä ja me kaikki selviämme terveiden kirjoihin, ei edes päästetä mieleemme muuta!!

Olin luustokuvauksessa. Se oli samantapainen kuin ERNA, eli sydämen pumppaustehon tutkimus ennen hoitoja. Kaipa teille sellainen tehtiin? Luuston gammakuvauksessa pistettiin suoneen radioaktiivista ainetta, jonka jäkeen sai viettää 3 tuntia miten halusi. Sen jälkeen makuulle kapealle petille, iso "kamera" kulki hitaasti yli päästä varpaisiin. Piti olla liikumatta 25min, sen aikaa kuvaus kesti. Tulokset saan kuulla ensi tiistaina.
Minulle ei tehty mitään muita levinnäisyystutkimusia, ei siis ultraa.

Sinulla, Syysunelma on kai myös Her2pos syöpä ja olet jo saanut kaikki sytohoidot? Oliko sinulla jotain oireilua, kun tehtiin luustokuvaus ja CT tutkimus? Toivotaan, että keuhkoista löytynyt juttu on vain harmiton rakkula, ei muuta!
Milloin sinut on leikattu?

En ole Anemone kuullutkaan mistään itsekiinnittyvistä silikooneista?? Mitä ne lienevät?
Itse pärjään hyvin näillä silikoni ja pumpuli varaosilla:)

Soudellaan, siskot, pikkuhiljaa kohti vastarantaa, kiva kun olemme saaneet lisää väkeä veneeseen!
Lokakuisin terveisin,
Irina
Irina | 25.10.2006 klo 16:31:51