Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Hei vaan, kaikki ihanat ystävät!On kiva lukea kirjeitänne, enkä malta olla vastaamatta, vaikka mitään erityistä ei olekaan tapahtunut!
Surullista, Tintti, että lähipiirissäsi on toinenkin kuolema vierillut: viennyt pienen, viattoman vauvan! Itkettää!! Voimia
perheelle, miten siitä ollenkaan selviää! Ei ole olemassa sanoja,joilla lohduttaa!
Minä olen ollut energinen, tehnyt jopa puutarhatöitä, kun oli aurinkoinen ilma! Selkäkin on ollut viime päivinä vähän parempi, antaa jo kyyristellä. Mulle muuten annettiin viime tiistain herceptin 1,5 tunnin tiputuksena (edellinen ½tunnin). Hoitaja sanoi, että lääkäreiltä oli tullut ko. määräys ja epäili, että joku pot. oli saanut komplikaatioita lyhyestä tiputuksesta. Itse olin äärettömän väsynyt sen ja seuraavan päivän, mutta nyt tosi pirteä.
Kyllä minäkin haluaisin päästä lisätutkimuksiin, aion kysyä onko se mahdollista ilman "oireita". Mielestäni meidät Her2-ihmiset pitäisi kaikki tutkia sillä perusteella, että syöpämme on agressiivinen! Se lienee aina gradus 3:ta?
Saan varmaan, siskot, tulla kanssanne takkatulen ääreen, kynttilän valoon lämmittelemään? Pidetään toisiamme kädestä,
nautitaan lämmöstä ja läheisyydestä. Huomenna taas soudetaan uusin voimin myrskyssä ja sateessa! Aapostikka odottaa vastarannalla ja tarvittaessa murtaa jäätä veneemme edestä!
Kanssanne Irina
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma