Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Hei taas, siskot rakkaat!
Kiitos, Anemone ihanista sanoistasi ja aforismista! Myös Aapostikalle kiitokset! Tarvitsemme todella kädestä kiinnipitäjiä ja rannalle selviytyneitä, siten jaksamme soutaa hyisessä vedessä!

Aloitin Optinaete lääkkeen uudelleen, otan maanantaiaamuisin.
Sekin on vähän kallis lääke, yksi nappi n. 5e. Toivottavasti siitä on hyötyä, tulee välillä uskon puute!!

Liityin heti syöpädiagn. saatuani paikalliseen syöpäyhdistykseen ja sain postissa infopaketin, jossa tietoja mm. Aapostikan mainitsemista kuntoutuskursseista. Minun alueellani seuraava parikurssi olisi jouluk.alussa, se on liian pian, sitä seuraava on keväällä, ehkä sinne haen.
Jäsenetuna tulee SYÖPÄ- lehti 6xvuodessa, ja sairaalamaksuista
korvausta 5e/vrk. Lisäksi oli elokuussa "Avokuntoutuskurssi uusille rintasyöpäpotilaille". Osallistuin, se oli 4:nä iltapäivänä, 3 tuntia kerrallaan. Koin sen erittäin hyödylliseksi, oli lääkärien, lymfahoitajan, psykologin luentoja, tietoa rintaproteeseista ym! Ja kohtalotovereita, keskustelua; sai esittää kysymyksiä, kun ei mistään mitään tiennyet! Oletko, Anemone jo saanut rintaproteesin? Minä sain kyseisestä syöpäyhdistyksestä n. 4viikon kuluttua leikkauksesta!

Kerroit, Anemone, rintakivusta vasemmalla puolella ja mahdollisesta tyräkivusta? Ei kai vaan ole oikeasti SYDÄNoireilua, herceptinhän voi sellaista aiheuttaa!!
Ota ihmeessä yhteyttä lääkäriin, tapaatko tiistaina?

Minun ensiviikkoni alkaa maan. labralla, sitten riennän luustokuvaukseen (72km) ja tiistaina 6:denteen herseptiiniin. (95km), että reissaamista riittää!! Onneksi ei ole vielä lumisadetta ja liukasta keliä tiedossa.

Sinä, Tintti tulet hoidoissa minua 2vkoa 2pvää jäljessä, eli saat ensi to toisen taxo-hercin? Ja samalla kerralla siis levinneisyystutkimus!! Siinäpä ohjelmaa yhdelle päivälle!!

Kirjoitellaan taas kuulumisia ja tuntemuksia hoidoista! Saa nähdä mitä CEFit aiheuttaa, kun sinne pääsemme! Hoidetaan ja hellitään läheisiämme ja itseämme!

Lämpimin terveisin
Irina
Irina | 22.10.2006 klo 15:51:36