Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Rakkaat veneilijätAnemone Irina,Tintti ja Syysunelma!Kyllä te keikki olette ihania ,nauroin vesi silmissä Tintin hurputtelua (itsekin olen Savosta lähtöisin,kuten myös Irina tuntuu olevan)Ja Syysunelman kommenttia nännistä joka osoittaa metsään.Voi teitä olette hauskoja.Voin kertoa Sinulle Syysunelma,että minun rintani on osapoiston jälkeen kuin lehmän läjä,nänni on kadonnut jonnekin arpien sisälle ja irvistelee hampaattomasti,mutta mitäpä minä nännillä enää tekisinkään.Pois kaikki mikä pahentaa.Maanantaina menen selän magneettikuvaukseen.Minulta on otettu luustokartta jo kaksi kertaa,koska ensimmäisellä kerralla oli havaittavissa kertymää alaselässä,joka olisi voinut olla myös luustometastaasi.Puolen vuoden kukuttua tämä kuvaus tehtiin uudelleen ja kertymä oli prikulleen samanlainen kuin ensimmäisessä kerrallakin.Ei ole ollut kiva pelätä sitä pahinta.Selkäni on edelleen kipeä,joten nyt siis magneettikuvaus,jossa näkyy mm. mahdollinen välilevytyrä,kuluma ,(ja se metastaasi tietenkin)
Joten murran edellänne jäätä siskot,olen pelännyt,ja ollut toiveikas,ja monien eri tutkimusten jälkeen kai turtunut,en pelkää ja torjun kaiken.Päivä kerrallaan,nyt olen huitsin onnellinen,maanantaina magneetti kuvaus,sitten soitto loppuviikolla onkologille (ja tuomio)entäs sitten.Nyt olen terve ja kovin kiitollinen ! Onnea ja iloa vain Kaapatkaa vain lisää soutajia pelastusveneeseen.Olette ihania!Aapostikka
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti